Brand

 

U moru pretrpanih trgovačkih polica, koji je faktor presudan da kupac ODABERE UPRAVO VAŠ PROIZVOD? Ambalaža, cijena, prijašnje iskustvo i preporuke svakako igraju važnu ulogu. Pa ipak, često je presudan faktor upravo BRAND. Jasno definiran i osmišljen brand udiše život, značenje i jasnoću vašem proizvodu ili usluzi, a to čini svu razliku. Postajete s originalni, što vas čini pamtljivim.

Uspješan MANAGEMENT BRANDA, koji je po pitanju tržišne diferencijacije krucijalan, uključuje MATERIJALNE i NEMATERIJALNE KARAKTERISTIKE. Materijalno uključuje sam fizički proizvod, ambalažu, cijenu itd. Po pitanju usluga, materijalno uključuje famozni UX (KORISNIČKO ISKUSTVO) dok se nematerijalno odnosi na ono što svi žele a to je EMOCIONALNA POVEZANOST. Ona se postiže dugoročnim uspostavljanjem odnosa s ciljanim skupinama, te gradi i poboljšava percepciju o proizvodu ili usluzi. 


Kako uspješno upravljati brandom?


1. Jasno definirati brand

Ono što treba biti jasno od samog početka jesu upravo misija , vizija i vrijednosti branda. Fokusirajte se na „ZAŠTO, RADI KOGA, PO KOJIM UVJETIMA“.

 

2.Održavanje konzistentnosti

Iz komunikacijske perspektive, direktna i jasna poruka je ključ svega. Držite se čvrsto svog položaja i poruke. Za primjer možemo uzeti političke figure koje često koriste jednu core poruku koju stalno ponavljaju i time učvršćuju u percepciji drugih.
 
 

3. Razumjeti iznutra pa tek onda izvana

Vaš tim unutar kompanije čini vaš brand. Svi oni Vam mogu odmah iz prve ruke iskreno reći kakao se osjećaju i što misle o samom brandu. To je bitan dio priče. Dio priče koji treba štimati jer zadovoljni i sretni zaposlenici su ultimativno ogledalo cijelog poslovanja i branda

 

 

4. Povežite se na emocionalnoj razini.

Kada se spomene brand, možda prvo što nam se prikaže u mislima jest logo branda, no brand je puno, puno više od toga. Kad su vaše ciljne skupine povezane s vašim brandom na emocionalnoj razini, brand postaje apstraktna a opet tako poželjna ideja koja se ogleda kroz proizvode i/ili usluge, ljude,mjesta i najbitnije iskustva. Brandovi poput Apple-a i Starbucksa se unatoč sve većoj konkurenciji uspijevaju istaknuti a tajna je upravo u njihovom laserski oštrom fokusu na kreiranje što boljeg korisničkog doživljaja i emocionalnog povezivanja.
 


5. Biti spreman na promjene

Uspješni managment branda uvijek uključuje i fleksibilan prostor kad dođe do tržišnih promjena. Branding je prije svega lagana i sigurna vožnja, a ne juriš . Adaptacija može biti jednostavna, poput manje promjene u poruci ili načinu komuniciranja poruke.
 
 
 
 

Share: