Brand
U moru pretrpanih trgovačkih polica, koji je faktor presudan da kupac ODABERE UPRAVO VAŠ PROIZVOD? Ambalaža, cijena, prijašnje iskustvo i preporuke svakako igraju važnu ulogu. Pa ipak, često je presudan faktor upravo BRAND. Jasno definiran i osmišljen brand udiše život, značenje i jasnoću vašem proizvodu ili usluzi, a to čini svu razliku. Postajete s originalni, što vas čini pamtljivim.
Uspješan MANAGEMENT BRANDA, koji je po pitanju tržišne diferencijacije krucijalan, uključuje MATERIJALNE i NEMATERIJALNE KARAKTERISTIKE. Materijalno uključuje sam fizički proizvod, ambalažu, cijenu itd. Po pitanju usluga, materijalno uključuje famozni UX (KORISNIČKO ISKUSTVO) dok se nematerijalno odnosi na ono što svi žele a to je EMOCIONALNA POVEZANOST. Ona se postiže dugoročnim uspostavljanjem odnosa s ciljanim skupinama, te gradi i poboljšava percepciju o proizvodu ili usluzi.
Kako uspješno upravljati brandom?
1. Jasno definirati brand
Ono što treba biti jasno od samog početka jesu upravo misija , vizija i vrijednosti branda. Fokusirajte se na „ZAŠTO, RADI KOGA, PO KOJIM UVJETIMA“.
2.Održavanje konzistentnosti
3. Razumjeti iznutra pa tek onda izvana
Vaš tim unutar kompanije čini vaš brand. Svi oni Vam mogu odmah iz prve ruke iskreno reći kakao se osjećaju i što misle o samom brandu. To je bitan dio priče. Dio priče koji treba štimati jer zadovoljni i sretni zaposlenici su ultimativno ogledalo cijelog poslovanja i branda