Agilni marketing

 

Koristite li i vi AGILNI MARKETING kako biste hitro i spremno reagirali na zadnje promjene i trendove na tržištu?

Prilikom rada na kampanjama naših klijenata, agilni marketing koristimo s ciljem kreiranja boljeg DOŽIVLJAJA za korisnike i boljih REZULTATA za klijente u uvjetima stalne promjene. Najbolje rezultate postižemo kad se fokusiramo na: 

– iskustvo korisnika

– pojedince i njihove interakcije

– brzu isporuku

– responzivnost na feedback 

– suradnju među različitim timovima


U današnjem postu odlučili smo vam pokazati nekoliko trenutno NAJAKTUALNIJIH PRIMJERA aglinog marketinga, koji vam mogu poslužiti kao INSPIRACIJA u nadolazećim kampanjama.


Primjer 1. DIDA TONI

Sigurno ste čuli za DIDU TONIJA kojega je skupa s cijelom Hrvatskom prepoznao i poznati odjevni brand muške odjeće Varteks, te ga angažirao kao modela za svoju zadnju online kampanju.

 

 


Primjer 2. #10yearchallenge

Popularni #10yearchallenge odjeknuo je društvenim mrežama, a trend su prepoznali i brandovi poput Coca-Cola i Kraš. Hitro su se pridružili izazovu!

 

 

 

Primjer 3. INSTAGRAM JAJE

 Da jedno obično jaje može skupiti najviše instagram lajkova i pobiti dosadašnju rekorderku Kylie Jenner. Jednostavno komično. U galeriji pogledajte primjer dviju kompanija Samsung i Revv koje su na domišljat način iskoristile trend.

 

 

Share: